Jeg føler mig SNYDT, IRRITERET !!! LORTE SERVICE!!!!!!

11. april 2017

Ja jeg måtte altså lige ud med det! Men jeg har bare haft en SKIDE HAMRENDE dårlig oplevelse med køb over en ”populær” tøj hjemmeside!!! Så nu vil jeg altså lige høre jeres mening!!

I sidste uge købte jeg en trøje fra www.justagirl.dk , til f***ing 799kr!! Og ja, så regner man lidt med at den er i orden, og er FIN!

Det var den så ikke…. Der var fejl i trøjen flere steder, og  ret tydeligt på ryggen også, som bare ikke kunne skjules. Og det er jo ikke fedt med en trøje til så mange penge.. Lynlåsen var hellere ikke lige den bedste, og den var slet ikke så pæn i virkeligheden som jeg lige havde håbet på! Det var bare ØV! 

Jeg kender selv personlig ret godt til justagirl, da de for 5 år siden var helt nyopstartet, kontaktede mig med henblik på et samarbejde med promovering af deres produkter.  Dengang var kvaliteten hellere ikke liiige den bedste, men de var jo også helt nye dengang!( men troede måske at det havde ændret sig nu..hmf.. )  På derværende tidspunkt havde jeg i hvert fald ikke lyst til selv at betale penge for tøjet, men fordi jeg fik det gratis for lidt reklame, tænkte jeg ikke videre over det..

Det er så dog blevet anderledes nu, jeg reklamere KUN med ting jeg kan stå ved! Dengang vidste jeg bare ikke bedre, og jeg var helt ny i det hele 🙂

Nå men til sagen! …..

Jeg kontakter justagirl , hvor jeg skriver at jeg gerne vil have trøjen sendt retur.. Pga dens fejl.

Det skriver de ok til, og tilbyder også at den nemt kan laves.. Jeg skriver pænt til dem at det er jeg ikke interreseret i.. jeg vil bare gerne have min penge retur!

(synes ikke at jeg vil ofre mine 799kr på en trøje som der viser er så ringe kvalitet, selvom de mener at den kan laves) Det havde været anderledes hvis den kun havde kostet 2-300kr.. men er jo ikke tilfældet..

De skriver tilbage:”’ Du må få en retur label af os til 45kr, 

Jeg skriver mange tak, og at jeg sender retur via GLS i eftermiddag..!

Der får jeg så ingen svar.

Jeg har så forstået på det hele,  at de ville betale de 45kr for en retur label, nu når trøjen er i stykker og den skal sendes retur.. men det er så åbenbart ikke tilfældet..

Det bliver så 70 kr at sende denne pakke retur til dem, og de skriver så at det bliver for egen regning..  Og at mine penge for trøjen bliver refunderet når de har modtaget den..

Jeg sidder sådan lidt skuffet tilbage, kan godt være at det kun er 70kr, men jeg føler mig sådan SNYDT!!!!

Hvordan kan det være at jeg selv skal betale af egen lomme for at sende en ødelagt trøje retur?? Det har jeg da aldrig oplevet før!!!!

Er det bare mig eller??

Alle andre tøj hjemmesider jeg handler fra, er da altid så service orienteret. Og sørger altid for at kunden får en god oplevelse..

…….

Synes det er så røvet altså 🙁

Havde ellers sådan glædet mig til at få den trøje! Den så så fin ud på billedet! hehe 😀

Noget jeg vil huske fremadrettet er at TJEKKE TRUSTPILOT!!!! Og hvis andre ikke gør det, så gør jer selv den tjeneste og lige tjek derinde fremover <3

Relaterede indlæg

5 Kommentar

  • Reply Katarina 11. april 2017 at 20:23

    Det kommer desværre an på hvordan deres betingelser er. Jeg forstår udenmærket din irritation, og ville mene at man for servicens skyld kunne tage den retur, uden du skulle betale for det, nu du ikke er tilfreds. Men ja, det kommer desværre an på deres betingelser 🙂

  • Reply Anja j 12. april 2017 at 1:04

    Forstår dig 100%. Jeg har prøvet det samme, med samme hjemmeside. Desværre står der i deres betingelser at man selv skal betale fragt på returnering, ligegyldig hvad grunden er. Selvom det ikke helt er fair, står det desværre ret tydeligt 🙁

  • Reply kat 12. april 2017 at 14:35

    tak for det, så ved jeg da med sikkerhed at jeg ikke skal handle der 😜👍

  • Reply Maria 13. april 2017 at 9:57

    Der står desværre på deres hjemmeside under levering og returnering at man selv skal betale for at returnere en varer, men at de så selv betaler for at sende en ny ud. Så de har desværre ikke snydt dig. Til gengæld vil jeg ikk købe på den side efter så mangefejl på en trøje

  • Reply Sophia 17. april 2017 at 13:28

    Det kunne jeg godt have fortalt dig.. det er et skod sted at købe tøj!! Intet af tøjet er som på billederne, virkelig overbetaling for dårlig tøjkvalitet.. tjek trust pilot en anden gang 😉 der står en masse anmeldelser om stedet! Og det er altså ikke særlig positivt 😛

  • Skriv kommentar